Cu doua zile in urma, pe 6 aprilie, am raspuns invitatiei celor de la DaAfaceri, de a participa la cea de-a 6-a editie ResUmE, in cadrul unui proiect dedicat (desigur :)) resurselor umane. Evenimentul a fost unul interesant: a debutat cu o conferinta, in cadrul careia profesionisti din organizatii ca Procter&Gamble sau PriceWaterhouseCoopers le-au impartasit studentilor secrete ”Din culisele HR”, i-au invatat care sunt ”Pasii spre HR” si a continuat cu o serie de seminarii sustinute de consultanti HR din firme specializate: Contrast HR, Catalyst, Compass Training.
Echipa noastra (Contrast HR) a livrat sesiunea numita ”From H to R”. Iata cum au decurs lucrurile: Ame (Amedeea Iosif, Contrast friend si alumnus DaAfaceri) le-a vorbit studentilor despre CV-ing si le-a oferit ponturi despre cum isi pot organiza aplicatiile in momentul in care acceseaza o oportunitate de cariera din piata; Traian a provocat participantii cu o simulare de interviu, urmata de o discutie despre competente, tipuri de interviuri, modalitati de evaluare, contract psihologic, plus un bonus de tips & tricks de folosit inainte de interviu, in timpul acestuia si dupa; eu m-am oprit asupra unei teme care ma preocupa in ultimul timp – Personal Branding – si le-am propus participantilor un exercitiu de autocunoastere, in cadrul caruia sa isi raspunda unor intrebari destul de personale, de tipul: cine sunt eu (cel autentic, real), ce fac eu cel mai bine, din pasiune, talent sau dorinta de a contribui, cum ma pozitionez, care sunt calitatile care ma diferentiaza, cui si cum transmit mesajul meu.
Sesiunea a fost una interactiva: am intalnit 25 de participanti (atent selectati din peste 100 de aplicanti) implicati, activi, cooperanti si constructivi pe toata durata intalnirii noastre.
Hmm… cat despre locatie, aceasta a fost una frumoasa si generoasa: ne-am adunat la o ceasca de ceai la Sub_Carturesti, ”galerie si loc pentru intalniri creative, lansari, targuri de carte si cadouri destepte”. 🙂
Va multumim mult pentru mica recenzie a seminarului!
Atat participantilor cat si noua organizatorilor ne-a placut foarte mult colaborarea cu Contrast HR.
Va mai asteptam cu drag si la alte evenimente 🙂
Bravo, Anca! Intr-o vreme in care toate companiile uita sa mai faca traininguri, voi va tineti serios de treaba, continuati cu in(capatina)re sa investiti in formarea celor interesati sa se dezvolte.
Bravo si celor de la DaAfaceri pentru alegerea companiei Contrast HR la acest eveniment!
Multumim! 🙂