Reabilitare nu concediere! Asta spune colegul nostru cafegiu Traian, intr-un interviu acordat newschannel.
„Managerul trebuie sa fie mereu atent la mesajele pe care le transmite echipei subordonate lui. Pentru un manager este mai usor sa dea afara, dar acest act va avea efecte negative asupra echipei, pe termen mediu, si va favoriza aparitia problemelor”, spune Traian in deschiderea articolului.
Restul il puteti citi aici.
Dar cu sefii dificili, care cer de la angajati o atitudine pozitiva, entuziasm, optimism, deschidere in timp ce ei sunt cei mai negativisti, spun de 10 ori/zi ca suntem in criza, vad numai riscurile si problemele oare ce sa facem? 🙂
Dificil pentru cine? Sef? Colegul X? Colega Y? Clienti eventual? Si ce inseamna „angajat dificil”? Ca sa raspund totusi: Dupa patru ani ai centrului meu de limbi straine si cca. 70 de angajati si colaboratori pot spune ca marea mea greseala a mea a fost sa aleg „oameni cuminti”. Cei mai valorosi oameni sunt „the trouble makers” vorba lui Tom Peters- asta e si experienta mea (cu 4-5 cazuri din 70). Multi lideri, cei slabi, ca mine:):)- dar vezi si cazul Basescu- prefera sa se inconjoare cu oameni care ii asculta cu gura cascata, fac ce li-se spune, etc. Modestia e scuza prostilor- cumintenia la fel.